Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΜΕ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ ΠΑΙΑΝΙΑΣ

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ & Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΣΑΝΑ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 11/2/2020 ΚΑΙ ΩΡΑ 20:00 ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΕΛΑΙΩΝΑΣ ΕΞΟΔΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΠΑΙΑΝΙΑΣ ΣΠΑΤΩΝ ΟΔΟΣ ΑΓ. ΘΩΜΑ.
 Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου