Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Ο ΑΧΑΡΝΑΙΚΟΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΓΓΗΠΕΔΟ ΑΦΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ


Η διοίκηση του Αχαρναϊκού εξέδωσε ανακοίνωση-κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας να την στηρίξει στην προσπάθειά της στον αγώνα Κυπέλλου με την ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ
Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Την Κυριακή 25/8/19 και ώρα 17:00 Αχαρναϊκός Α.Ο-ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ. Όλοι στο Δημοτικό Στάδιο Αχαρνών να στηρίξουμε την ομάδα μας στο ξεκίνημα της για τη φετινή σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου