Η διοίκηση
του Αχαρναϊκού εξέδωσε ανακοίνωση-κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας να την στηρίξει
στην προσπάθειά της στον αγώνα Κυπέλλου με την ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ
Στην
ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Την Κυριακή
25/8/19 και ώρα 17:00 Αχαρναϊκός Α.Ο-ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ. Όλοι στο Δημοτικό Στάδιο
Αχαρνών να στηρίξουμε την ομάδα μας στο ξεκίνημα της για τη φετινή σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου