Όταν
δημιουργήθηκε η ΕΠΣΑΝΑ , μαζί με τον φίλο μου και πολύπειρο προπονητή τον
Ανδρέα Σκουβαρά , ( είχε πρώτος την ιδέα ) και τον Γιώργο Συναδινό, αποφασίσαμε
να δημιουργήσουμε τον Σύνδεσμο Προπονητών Ποδοσφαίρου Ανατολικής Αττικής (
ΣΥ.Π.Π.ΑΝ.Α.)
Πρώτος πρόεδρος
και για πολλά χρόνια , ο Γιώργος Συναδινός , εγώ Γενικός Γραμματέας , ο Ανδρέας
Σκουβαράς ταμίας και άλλοι συνάδελφοι , τρέξαμε , όσο μπορούσαμε και στήσαμε
αυτόν τον σύνδεσμο.
Ο Γιώργος
Συναδινός , ανέλαβε το μεγαλύτερο φορτίο και σιγά- σιγά , ο σύνδεσμος έφτασε να
έχει σήμερα πάνω από 170 ενεργά μέλη.
Στο σημερινό
Δ.Σ. , έχω την τιμή από τους συναδέλφους να προεδρεύω.
Τα
προβλήματα των προπονητών είναι πολλά. Το κυριότερο είναι , πως ακόμα δεν
αποτελούμε μέλος της ΕΠΟ.
Η ΠΕΠΠ ,
έχει κάνει μεγάλες προσπάθειες και δείχνει να πηγαίνει το πρόβλημα προς
επίλυση.
Ο Σύνδεσμος
αυτήν την στιγμή δεν έχει " σπίτι " , αφού τα παλιά γραφεία της
ΕΠΣΑΝΑ , που μας φιλοξένησαν αρκετά χρόνια , με πολύ καλή διάθεση απ'όλα τα
Δ.Σ. της Ένωσης , δεν υπάρχουν πια.
Για την
φετινή σαιζόν , θα συνεργαστούμε πάλι με το Δ.Σ. της Ένωσης και κάποιο μέλος
του Συμβουλίου , ώρες και μέρες ,που θα ανακοινωθούν , θα βρίσκεται στα
καινούργια γραφεία της Ένωσης και θα δίνουμε τις βεβαιώσεις των μελών , για την
ετήσια συνδρομή , που παραμένει όπως πέρυσι.
Μέχρι να
βρούμε λύση για την στέγαση του συνδέσμου , θα λειτουργούμε αυτόν τον τρόπο.
Στις αρχές
του 2020 , έχουμε αρχαιρεσίες και έγκαιρα δηλώνω ,πως θα αποσυρθώ από την
υποψηφιότητά μου , ανοίγοντας τον δρόμο σε νεότερους συναδέλφους , να αναλάβουν
μαζί με το τωρινό συμβούλιο την συνέχεια των προσπαθειών , μα λειτουργήσει ο
σύνδεσμος σε καλύτερο ακόμα επίπεδο.
Εύχομαι , να
δω , πριν αποσυρθώ , την λύση του θέματος ένταξης στην ΕΠΟ , αλλά και της
μόνιμης στέγασης.
Καλώ , όλα
τα μέλη , να σταθούν κοντά στον σύνδεσμό μας και να τον δυναμώσουν με το
ενδιαφέρον τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου