Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΣΑΠΗ ΠΟΥ ΠΕΡΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΨ ΕΒΑΛΕ 11 ΓΚΟΛ ΣΕ 22 ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΣΤΟ ΒΕΛΤΙΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ

🔸️Νέο μας απόκτημα ο Στέφανος Κασάπης
Ακόμη μία κίνηση ενίσχυσης πραγματοποίησε η ομάδα μας, με τον Στέφανο Κασάπη να ντύνεται στα κιτρινόμαυρα! Ο 19χρονος άσος, που αγωνίζεται ως μεσοεπιθετικός και επιθετικός, προέρχεται από γεμάτη σεζόν στη Β’ ΕΠΣΑ με τη φανέλα του ΠΟΨ, με τον οποίο αγωνίστηκε σε 22 παιχνίδια και σκόραρε 11 γκολ, ενώ μοίρασε και επτά ασίστ.
Ο Κασάπης γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Βέλγιο και συγκεκριμένα στις Βρυξέλλες. Εκεί ξεκίνησε το ποδόσφαιρο στην ερασιτεχνική Στόκελ, έπαιξε στην ανδρική της ομάδα και αντιμετώπισε τη Β’ ομάδα της Άντερλεχτ. Οι μοβ εντυπωσιάστηκαν από τα προσόντα του και τον έπεισαν να δοκιμαστεί. Η συνέχεια τον βρίσκει να μεταπηδά στις ακαδημίες της Άντερλεχτ, εκεί όπου αγωνίστηκε με την Κ17 και Κ19 των μοβ.
Στις πρώτες του δηλώσεις ο Στέφανος Κασάπης τόνισε: «Σίγουρα η μεταγραφή μου στον Παλληνιακό αποτελεί ένα παραπάνω βήμα για εμένα, αφού από τη Β’ ΕΠΣΑ βρίσκομαι πλέον στη Γ’ Εθνική. Θα προσπαθήσω να δικαιώσω τους ανθρώπους της νέας μου ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και είμαι έτοιμος να αρπάξω την κάθε ευκαιρία που θα μου δοθεί».
Στέφανε σε καλωσορίζουμε στον Παλληνιακό και σου ευχόμαστε καλή σεζόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου