Με το δεξί η ομάδα μας στην έναρξη του πρωταθλήματος κέρδισε τον Παθιακάκη στο γήπεδο του Αγίου Στεφάνου με σκορ 0-1. Σκόρερ της ομάδας μας ο Οικονόμου Λ. μετά από έξοχη ασίστ του Ζιάγκου. Νωρίτερα ο εξαιρετικός Κατσιουλης απέκρουσε πέναλτι του Λαζαρίδη σε ένα κομβικό σημείο του ματς. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε για τη φιλοξενία τους γηπεδούχους και προσωπικά τον φίλο μας Γιώργο Παθιακάκη επιφυλασσόμαστε για ανταπόδοση της φιλοξενίας στον αγώνα του δεύτερου γύρου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου