Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΙΝΩΣΗ Δ.Σ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ " ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΤΣΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΘΕΜΑ ΕΓΙΝΕ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΧΑΡΝΑΙΚΟ"


"Προς  αποκατάσταση της αλήθειας και αποφυγής παρεξηγήσεων θα θέλαμε να ενημερώσουμε το γειτονικό και φιλικο σωματείο του Αχαρναϊκού οτι ο ποδοσφαιριστης Κότσι Ελευθέριος μας προτάθηκε χθες 05/09/2018 ως ελεύθερος..... Καναμε συναντηση μαζι του θετοντας ως βασική προϋπόθεση να εχει μαζι το χαρτι αποδέσμευσης του,υπήρξε ταύτιση απόψεων κι ετσι προχώρησαμε στη μεταγραφη του
..Οποιοδηποτε τυχόν θεμα δημιουργήθηκε εγινε εν άγνοια μας και σιγουρα χωρις να εχουμε την παραμικρή ανάμειξη η να το εχουμε προκαλέσει....Εξάλλου τοσο η ηθική οσο και ποδοσφαιρικη σταδιοδρομία τοσο του προέδρου μας Κου Αξιώτη οσο και του επίτιμου προέδρου Κου Λεπατατζη δεν θα επέτρεπαν να συμβει κατι τέτοιο.....
Αν και δεν εχουμε την παραμικρή ευθύνη ζητούμε συγνωμη απο το μεγαλο και ιστορικό σωματείο του Αχαρναϊκού για την οποια αναστάτωση δημιουργήθηκε και του ευχόμαστε καλη επιτυχια και καλη ποδοσφαιρικη χρονια με υγεια...
. ΔΣ Ολυμπιακού Αγιου Στεφανου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου