Ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος, εκλέχτηκαν οι αρχηγοί της ανδρικής μας ομάδας . Με την σειρά : Αλέξανδρος Θεοχαρίδης , Αλέξανδρος Κοσκολός, Νίκος Φασατάκης , Κωνσταντίνος Γυφτέας ενώ και οι τέσσερις προέρχονται από την ακαδημία της ομάδας μας !
Είμαστε περήφανοι για τους αρχηγούς μας και τους ευχόμαστε να μας εκπροσωπούν με τον καλύτερο τρόπο , τον τρόπο των ΝΙΚΗΤΩΝ
Είμαστε περήφανοι για τους αρχηγούς μας και τους ευχόμαστε να μας εκπροσωπούν με τον καλύτερο τρόπο , τον τρόπο των ΝΙΚΗΤΩΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου