Ξεκινάμε! Το πρωτάθλημα της ΕΠΣΑΝΑ αρχίζει και η ομάδα μας δίνει την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου (ώρα 16.30 μ.μ.) στα Γλυκά Νερά το πρώτο της παιχνίδι.
Αντίπαλος ο ΑΟ Συκαμίνου στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Αντίπαλος ο ΑΟ Συκαμίνου στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου