Μ.ΤΖΟΡΜΠΑΝΤΖΙΔΗΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΧΑΡΝΑΙΚΟΥ) " ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟ ΕΙΜΑΙ ΕΝΟΧΛΗΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΟΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΤΣΙ" Σ.ΒΑΔΑΣΗΣ ( ΓΕΝ.ΑΡΧΗΓΟΣ ) ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ.ΛΕΠΑΤΑΤΖΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΞΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ Ο ΑΧΑΡΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου