Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΑΛΛΗΝΙΑΚΟΣ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗ Β ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ



Την απόκτηση του Χρήστου Δημητρίου ανακοίνωσε ο Παλληνιακός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ακόμη μία μεταγραφική κίνηση, καθώς σήμερα η ομάδα μας απέκτησε τον Χρήστο Δημητρίου.
Πρόκειται για έναν παίκτη που έχει εμπειρίες από τη Β’ Εθνική με τον Ηρακλή Ψαχνών, ενώ έχει παίξει και στη Γ’ Εθνική με τις φανέλες της Χαλκίδας και του Βυζάντιου Κοκινοχώματος. Επίσης έχει φορέσει τη φανέλα του ΑΠΟΚ Βελούχι, ενώ πέρυσι αγωνιζόταν στον Πανλευκάδιο. Ο Δημητρίου είναι 22 ετών και αγωνίζεται ως αμυντικός χαφ.
Χρήστο σου ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία και επιτυχίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου