Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΟ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

Μετά το "διπλό" στο Λαύριο η ομάδα μας είναι έτοιμη για το 2/2 αυτή τη φορά στο σπίτι της.
Σας περιμένουμε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου