Αποκάλυψη του insports.gr
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσο ζεις στην Ελλάδα ποτέ δε θα πεις ότι «τα έχεις δει όλα». Πάντα μια (συνήθως δυσάρεστη) έκπληξη θα σε περιμένει.
Θα ακούσατε το ντόρο που ξεσηκώθηκε από την μεταπήδηση αρχαιολογικών χώρων στο «Υπερταμείο», το οποίο στην ουσία λειτουργεί ως εγγυητής των δανείων που έχει πάρει η χώρα. Μέσα από την αξιοποίηση των περιουσιακών στοιχείων του ταμείου η χώρα θα ξεπληρώσει τα δάνεια που πήρε. Εμείς ως αθλητικό site δε θα ασχοληθούμε με τα αρχαία ή με τα άλλα ακίνητα που πάνε στο υπερταμείο (όπως 597 νησιά, σχολεία ακόμα και αστυνομικά τμήματα!!!). Θα ασχοληθούμε όμως με τον αθλητισμό.
Μέσα από τους χιλιάδες κωδικούς που αναφέρονται στο αντίστοιχο ΦΕΚ και το οποίο μάλλον θα πρέπει να έχεις ικανότητες cyborg για να το αναλύσεις (δείτε το εδώ και αν καταλάβετε τίποτα ενημερώστε μας και εμάς) περιλαμβάνει και ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ακόμα και ΓΗΠΕΔΑ 5×5 !!!
Βλέπετε ότι σε μερικούς Δήμους όπου τα ακίνητα προς αξιοποίηση είναι λίγα είναι σχετικά εύκολο να βγάλει κανείς άκρη. Έτσι βλέπουμε στο Δήμο Βύρωνα να υπάρχει προς αξιοποίηση (πώληση ή ενοικίαση) το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΕΡΓΑΝΗΣ όπως και άλλα γήπεδα (ακόμα και 5×5), ενώ στη Καστοριά η τοπική ομάδα «ΑΣ Νταηλάκης» που παίζει στο γήπεδο ποδοσφαίρου μάλλον θα πρέπει να ανησυχεί καθώς το γήπεδο πήγε ως ενέχυρο για τα δάνεια της χώρας.
Αυτό είναι δύο παραδείγματα από μικρούς σχετικά Δήμους οι οποίοι οι ίδιοι ασχολήθηκαν και ανακάλυψαν τη μεταβίβαση. Αναλογιστείτε τι γίνεται στους μεγαλύτερους Δήμους ή ακόμα και σε μικρά χωριά. Κανείς βέβαια μέχρι στιγμής δε γνωρίζει ποια είναι ακριβώς τα γήπεδα και με πια κριτήρια επιλέχθηκαν. Το σίγουρο είναι ότι μόλις βγει η αναλυτική λίστα (και όχι κωδικοί!!!) θα είναι μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη για όλους όσους ασχολούνται με τον αθλητισμό.
Σε λίγο καιρό θα αρχίζουν να «ξεπηδάνε» τέτοιες περιπτώσεις σε όλους τους Δήμους της χώρας, με γήπεδα που ναι μεν θα συντηρούνται από τους Δήμους ή στη ΓΓΑ αλλά στην ουσία το Υπερταμείο θα μπορεί να τα πουλήσει ή να τα εκμισθώσει οποιαδήποτε στιγμή. Και ας μη τρέξουμε όλοι να πούμε ότι στο τέλος δε θα γίνει τίποτα γιατί δεν είμαστε μόνοι μας. Έχουμε καταλάβει πολύ καλά ότι σαν κράτος χρωστάμε σε ολόκληρο το Ηλιακό μας σύστημα και ότι αυτοί που μας δάνεισαν θα τα πάρουν πίσω με οποιονδήποτε τρόπο.
Ας μη ξεχνάμε ότι τα γήπεδα που μεταβιβάστηκαν από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού στους Δήμους, όπως και τα Γήπεδα που φτιάχτηκαν από τους Δήμους, εξακολουθούν να είναι ΚΡΑΤΙΚΑ.
Ας μη ξεχνάμε επίσης ότι, ότι περνάει στο «Υπερταμείο» έχει σκοπό είτε να πουληθεί είτε να ενοικιαστεί για την εξυπηρέτηση του χρέους της χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου