Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Γ ΕΘΝΙΚΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 12/9 ΚΑΙ Η ΕΝΑΡΞΗ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Την Τετάρτη στις 12 Σεπτεμβρίου στις 15:00 στα γραφεία της ΕΠΟ στο Γουδί, θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση τους πρωταθλήματς της Γ΄ Εθνικής 2018-2019. Η σέντρα μετατίθεται από 23 Σεπτεμβρίου για τις 30 του ιδίου μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου