Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

H ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΑ ΑΦΗΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΑΔΓΜΙΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ Σ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Ο ΔΙΑΚΟΡΩΝΑΣ ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ

Γιάννης Διακορώνας: Ευχαριστώ τη διοίκηση του Πρωτέα!

Αθλήματα ΤοπικάΠοδόσφαιρο
15 Ιουλίου 2018
Ο ταλαντούχος νεαρός αμυντικός του Πρωτέα, μας έστειλε επιστολή και ευχαριστεί τη διοίκηση του σωματείου η οποία με τις αποφάσεις της, δείχνει ότι κάνει ¨restart¨ σε οργανωτικά θέματα και αφήνει ελεύθερους παίκτες που ανδρώθηκαν στον σύλλογο αθλητικά και θέλουν να αναζητήσουν καλύτερες προοπτικές σε άλλες ομάδες!
¨Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να ευχηθώ καλή αρχή στη νέα διοίκηση του Πρωτέα και να πραγματοποιηθούν όλες οι φιλοδοξίες και οι στόχοι της για το καλό του Πρωτέα, γιατί είναι ένα σωματείο που πρέπει να πάει μπροστά.
Εγώ σαν Γιάννης Διακορώνας θέλω να ευχαριστήσω με όλο μου το είναι τη νέα διοίκηση, που σεβάστηκε την επιθυμία μου να μείνω ελεύθερος!
Βέβαια ήταν μια δύσκολη απόφαση και για μένα να αφήσω το ¨σπίτι μου¨και την ¨οικογένεια¨μου μετά από 13 ολόκληρα χρόνια στον Πρωτέα.
Αυτή η ομάδα θα είναι πάντα στην καρδιά μου, άλλωστε ο κύκλος μου στον Πρωτέα δεν πρόκειται ποτέ να κλείσει!
Σας ευχαριστώ και πάλι
ΠΗΓΗ www.sportcity.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου