Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

ΤΑΚΗΣ ΜΑΚΡΟΔΗΜΗΤΡΗΣ "ΠΕΡΑΣΑ ΔΥΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΕΡΑΥΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΙΣΩ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟ "


 Ο Τακης Μακροδημητρης οπωσ ειχε αφησει να εννοηθεί αποχωρει σαν φιλος απο την τεχνικη ηγεσια του Κεραυνού και το δηλωνει με σαφηνεια με δηλωση του που εχει ως εξης 

"Το τελευταίο μου παιχνίδι στον πάγκο του Κεραυνού θα είναι με τα γλυκά νερά. Πέρασα δύο δημιουργικά χρόνια σε αυτή την ιστορική ομάδα και νομίζω πως οτι είχα να δώσω το έδωσα. Θέλω να ευχαριστήσω το Δ.Σ του Κεραυνού και ειδικότερα τον Δήμαρχο και Πρόεδρο κ.Λουκά Δημήτριο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και την άψογη συνεργασία μας, τον κ.Αδάμη Ιωάννη Αντιπρόεδρο της ομάδας που ήταν δίπλα μας και το μέλος του Δ.Σ κ.Τσίκλο Παναγιώτη για τη συμβολή του στην ομάδα του Κεραυνού
.Δεν μπορώ να μην κάνω ειδική μνεία σε δύο ανθρώπους οι οποίοι ήταν κάθε μέρα δίπλα μου σε όλες τις υποχρεώσεις της ομάδας,αναφέρομαι στον κ.Πάσχο Ιωάννη ,ο οποίος είναι πραγματικά <Κεραυνός> και το αποδεικνύει έμπρακτα και στον κ.Καρελιώτη Βαγγέλη τον οποίο θέλω να ευχαριστήσω που σ όλα τα δύσκολα ήταν παρών τονίζοντας πως τέτοιους ανθρώπους έχει ανάγκη το ποδόσφαιρο.
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές ,τους συνεργάτες μου ,καθώς και τον κόσμο του Κεραυνού που ήταν κοντά στην ομάδα και στα εύκολα και στα δύσκολα.Ευχομαι καλή συνέχεια στον ιστορικό σύλλογο της Κερατέας.
Με εκτιμηση
Τακης Μακροδημήτρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου