Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ Ο ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ

Ο Α.Ο. Σταματας προστέθηκε με ετικέτα σε μια φωτογραφία.
Σήμερα ειναι μια σημαντική μέρα για μένα , πηρα την απόφαση να σταματήσω ένα παιδικό ονειρο . Ένα ονειρο που με έκανε να δω την ζωή με άλλο μάτι με έκανε να καταλάβω τη σημαίνει πειθαρχία, οικογένεια , ανταγωνισμός και με έμαθε να μάχομαι για την νίκη... θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους βρέθηκαν στον ποδοσφαιρικό μου δρόμο γιατί μονο καλό μου κάνανε, επίσης να ευχαριστήσω τον ποδοσφαιρικό σύλλογο Α.Ο. Σταματας για την τελευταία εμπειρία μου και όλους τους συμπαίκτες , προπονητικό team και τους γιατρούς που είχα κοντά μου σε όλη την πορεία ..Δεν ειμαι συνηθισμένος σε τέτοια post αλλά ήταν πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου.. Μονο τις καλές στιγμές έχω να αναπολώ .. Σας ευχαριστώ !!
Σχόλια
Georgios Mamalis Ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής αν και δεν τον έζησα στα καλύτερα του παιχτικως αλλά μπορούσες να διακρίνεις ότι αν είχε αφιερωθεί σε αυτό μπορούσε άνετα να αφήσει το στίγμα του στο ποδόσφαιρο!!! Ποιοτικός χαρακτήρας !!!Σου εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα!!! Με την αποχώρηση σου χάνει το άθλημα!!!Θέλω να μαθαίνω μόνο καλά για σένα φίλε!!Να σαι καλά!!!
Διαχείριση
Γιωργος Μαγειρας Καλή συνέχεια σε ότι και αν κανείς.εμεις σε ευχαριστούμε παιχταρά για φέτος 💚💚💚💚💚
Διαχείριση
Christos Saxan Το έχω πει μόνο σε σένα αδερφέ κ το εννοώ. . .ησουν ο καλύτερος συμπαίκτης κ ο χειρότερος αντίπαλος που είχα. . Ήταν χαρά μ π σε έζησα μέσα στα γήπεδα κ Μεγάλη μου τιμή εννοειται. .εχεις βαρύ όνομα στα γήπεδα κ αυτό δε θα αλλάξει. . . ⚽️⚽️⚽️🏆🏆
Διαχείριση
Valentina Topalidi Σου εύχομαι ολόψυχα Όλα τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν και για να το κάνεις αυτό σημαίνει κάτι καλό θα κάνεις σου εύχομαι από καρδιάς Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου