Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 18 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΝΤΖΟΣ ΚΡΕΜΑΣΕ ΤΗΝ ΣΦΥΡΙΚΤΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΜΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠ.ΚΑΛΑΝΙΩΤΗ

Ο George Kantzos νιώθει περήφανος με τους Σπυρος Καλανιωτης και Despina Kantzou-Bihalgi.
9 ώρες
Και σήμερα έλαβε τέλος ένα ταξίδι 18 χρόνων στο χώρο της διαιτησίας,ένας κύκλος που ήρθε η στιγμή να κλείσει και αυτός.Με δυσκολίες αλλά και πολλές όμορφες στιγμές οι οποίες έχουν χαραχθεί στη μνήμη μου.Με πολλές γνωριμίες αλλά και φιλίες ετών ανα την Ελλάδα.Κρατάω τις όμορφες στιγμές που βίωσα σε αυτή την υπέροχη διαδρομή και τις φιλίες που δημιουργήθηκαν και υπάρχουν.
Ευχαριστώ όλους αυτούς τους ανθρώπους που με στήριξαν και με βοήθησαν με τις γνώσεις τους να εξελιχθώ σαν διαιτητής,όλους όσους με εμπιστεύτηκαν στα δύσκολα παιχνίδια.
Επίσης,θέλω να ευχαριστήσω ξεχωριστά το σωματείο Γ. Σ. ΜΑΡΚΟ και το κύριο Σπυρος Καλανιωτης για την ιδιαίτερη τιμή που μου έκαναν πρίν την έναρξη του αγώνα ( Μαρκό - Άρης Βούλας ) αλλά και μετά τη λήξη του που με αυτή τη πράξη τους έγινε πιο όμορφο το τέλος μου και σε συνδιασμό της παρουσίας στο γήπεδο της οικογενειάς μου που με στήριξαν όσο διάστημα ήμουν διαιτητής!!!!!!
Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια Υγεία και Ευτυχία!!!!!!!
Διαιτητής: ΚΑΝΤΖΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Α` Βοηθός: ΓΚΟΥΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Β` Βοηθός: ΚΟΥΤΖΙΑΚΟΥΤΖΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου