Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΟΖΕ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ

Οι Βασίλης Παπαμιχαήλ και Stefanos Kuriazopoulos προστέθηκαν με ετικέτα.
Απο αυτά χαρακτηρίζεται ο μεγάλος ποδοσφαιριστης !!
¨ Όταν έπαιζα στην Λατσιο,μετα την προπονηση μαζευα τις μπαλες,ηταν κατι που το εκανα παντα στην καριερα μου.Μετα βοηθούσα τα παιδια στην αποθηκη.
Εν τω μεταξύ,εβλεπα τα παιδιά των ακαδημιών οταν εμπαιναν στα αποδυτήρια να τραβάνε σελφι.
Νομιζαν οτι εργαζόταν σκληρα.
Μια μέρα, ρώτησα έναν από αυτούς " Έι, άκου, γιατί δεν σταματάς ποτέ να πάρεις τα πράγματα που αφήνουμε στο γηπεδο?" και μου είπε " Δεν ειναι δικη μου δουλειά"
Του εξήγησα ότι θα του έκανε καλό αν περιμενε να βοηθήσει τον άντρα στις αποθηκες που θα μπορούσε να είναι ο παππούς του και μου απαντησε" Λυπάμαι Μίρο, αλλά όλοι έχουν μια δουλειά, η δική μου είναι να παίζω ποδόσφαιρο, η δική του είναι να μαζευει τα πράγματα και να τα συγκεντρωνει ".
Οι γονείς του είχαν πολλα λεφτα και πλήρωναν για να τον δουν να παίζει στην Λατσιο.
Έτσι πήγα στα γραφεία,στον προπονητη των νέων και τον έπεισα.
Τον έστειλα δύο εβδομάδες για να δουλέψει σε ένα εργοτάξιο.
Με τη στολή της Λατσιο κανονικα.
Γύρισε και με αγκάλιασε κλαίγοντας.
" Ευχαριστώ Μίρο. Με έκανες να ανακαλύψω την ταπεινότητα ".
Την επόμενη μέρα του έδωσα τα παπούτσια,με τα οποια κέρδισα το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2014.
Μιροσλαβ Κλοζε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου