Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Π.ΤΣΙΓΚΟΥΛΗΣ "ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΠΑΛΗΡΩΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΥΤΕ ΟΜΑΔΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ



· 
Σε σχόλιό μου προχθεσινό , για το συμβούλιο των προπονητών ποδοσφαίρου , αναφέρθηκα σε ένα θέμα γενικό και στηλίτευσα την πρακτική γενικά , για απλήρωτους προπονητές από ομάδες , χωρίς να αναφέρω ούτε ομάδα , ούτε πρόσωπα και φυσικά μιλώντας θεσμικά ως πρόεδρος του συνδέσμου και όχι ως Πέτρος Τσιγκούλης.
Με έκπληξη διάβασα , για άλλη μία φορά , δυστυχώς , προσωπική αναφορά εναντίον μου , πως βιάστηκα να πάρω θέση υπέρ συναδέλφου και εναντίον συγκεκριμένης ομάδας.
Με τα Ελληνικά που γνωρίζω και πιστεύω πως τα χρησιμοποιώ σωστά , ούτε βιάστηκα να κρίνω ( δεν είμαι αρμόδιος ) , ούτε πήρα θέση υπέρ κανενός συγκεκριμένα , η δήλωσή μου είναι πολύ προφανής , πως στηλιτεύει γενικά την στάση σε αυτό το ευαίσθητο θέμα , από πολλές ομάδες.
Φυσικά και πάλι θεσμικά και ποτέ επί προσωπικού.
Αντίθετα , με πολύ ευκολία και με ευθεία προσωπική βολή , κάποιοι με στοχοποιούν .
Αν κάποιους ενόχλησε αυτό που υποστήριξα και η θέση , ας κρίνουν αυτήν την τοποθέτηση και να μας πουν την θέση τους επ' αυτού , αλλά αν ξαναδώ αναίτια το όνομά μου να κατηγορείτε , χωρίς κανέναν πραγματικά προσωπικό λόγο , θα λάβω τα μέτρα μου και νομικά και επί προσωπικού , γιατί η λάσπη συνήθως επιστρέφει σε όποιον την πετάει.
Γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και δεν έχω μιλήσει ποτέ προσωπικά για κανέναν ,όσο κι αν προκλήθηκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου