Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ Δ.ΛΟΥΚΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου