Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Δ.ΓΙΑΡΕΝΗΣ" ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ"

Τα σωματεία στη σημερινή ΓΣ έδωσαν την απάντηση τους στους λασπολογους και υβριστές μου που δεν τόλμησαν ούτε να εμφανιστούν

Iraklis Tsikinis Proedrara eisai
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση
2
8 ώρες
Athanasakis Sakis Μπράβο προεδραρα
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση
1
8 ώρες
Giorgos Armakollas Εδώ τουλάχιστον κύριοι, ΥΠΑΡΧΕΙ Διοίκηση !!!!!
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση
1
7 ώρες
Dimitrhs Giarenis Τεράστια η συμβολή των πιστών και αξιών συνεργατών στο ΔΣ Γιάννης Νακας-Vaggelis Karamolegkos-Kontoulas Kostas-Bertolis Tassos-George Peppas-Nasos Nasos Mentzafos-Dimitris Dimitris Kormaniotis-Φ.Ρουσσης-Σ.Μεντεσιδηςκαι Χ.Μασουρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου