Κυριακή 28 Μαΐου 2017

ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΕΛΙΟΥ ΣΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ F.C

Ο Tselios Giannis πρόσθεσε 10 νέες φωτογραφίες — περήφανος.
Σημερα με πιο καθαρο μυαλο θελω να ευχαριστησω ολους τους προπονητες μου με χρονολογικη σειρα: Stratos Savvas, Γιωργος Χερίδης, Νικος Μελετης, Tasos Dimitriou, Δωρος Κλεοβουλου, Ανδρεας Σκουβαρας, Γ.Συμιτζογλου, Σακης Τασσοπουλος, Αποστολος Τοσκας, Takis ChristopoulosΠέτρος Τσιγκούλης, Νίκος Πανταζης, Loukas Antonoloukas,Δημήτρης Μουταφης, Στάθης Ασλάνογλου, Γιωργος Αθανασιαδης, Σωκρατης Κιουρκος, Blasis Hatzianastasioy, Γιωργος Αρχοντακης, Giorgos Giokas.
 Τους προεδρους που με πηραν στην ομαδα τους ; Νίκος Αντζουτζουλας-Λουιτζη Γλυνος(ΑΣ ΠΑΠΑΓΟΥ) Leonidas Megagiannis(ΕΘΝΙΚΟΣ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ) George Chacholakis ( ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ ) Xristos Mitilineos - Σπυρος Λουκατος (ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ), κώστας τρίμης- Χρηστος και Σηφης Τσελιος - Tasos Giakoumis(ΘΗΣΕΑΣ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ). Συμπαικτες, φροντιστες ( Βασιλης Παντζος the best) διαιτητες, ιατρους , μασερ δε θα γραψω ειναι εκατονταδες!!!! Την οικογενεια μου και τη γυναικαρα μου Rodoula Dorgiaki για την απολυτη στηριξη γι αυτο που αγαπουσα πολυ. 
Τελος ολο το κοσμο που πληρωσε εισιτηριο για να με δει!!!! Τωρα πια θα με βλεπετε στους παγκους δουλευοντας με νεους αθλητες που παντα υποστηριζα οσο ημουν συμπαικτης τωρα θα το κανω και ως προπονητης! ΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΠΟΝΟ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

George Papamakarios Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά υγεία σε σένα και την οικογένεια σου και κάθε σου επιθυμία ευχή μου.Είμαι σίγουρος ότι όπως ήσουνα υπόδειγμα αθλητή έτσι θα είσαι και υπόδειγμα οικογενειάρχη. Καλή τύχη Γιάννη
Vaggelis Georgiou Μπράβο Γιάννη συγχαρητήρια !!!! Τα νεα παιδιά θέλουν τέτοιους ανθρώπους
Tselios Giannis Ευχαριστω Βαγγελη να χαιρεσαι την οικογενεια σου
Vasilis Tsoukas Αδερφέ μου Tselios Giannis πριν από 8 χρόνια ήταν όταν μου είπες «Έλα ρε μαλάκα μια μέρα στο γήπεδο, να με δεις» με τη Θύελλα ακόμα, μια χρονιά πριν ανέβετε. Και φίλε ήρθα! Από τότε και μετά, με όποιες συνθήκες ζέστη, κρύο, απόσταση, δουλειά, οικογένει...Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου