Άλλη μία φορά κτύπησε η πειθαρχική κατ εντολή του ΤΙΠΟΤΑ. Τιμώρησε με δύο μήνες τον Κο Μακροδημήτρη επειδή στον αγώνα κυπέλλου έβρισε την διαιτησία και την διοίκηση της ΕΠΣΑΝΑ (ζήτησε συγγνώμη με ραβασάκι) ενώ ο ΚΑΠ προβλέπει ένα χρόνο τουλάχιστον. Γιά το ίδιο αδίκημα υπάρχει δεδικασμένο στο ίδιο γήπεδο με απαλλαγή οπότε δεν έπρεπε να τιμωρηθεί ο Κος Μακροδημήτρης η εφ όσον τηρηθεί ο ΚΑΠ η ποινή έπρεπε να είναι αυστηρότατη. Τον πρόεδρο των Γλυκών Νερών επειδή είπε ανεπιθύμητο τον ΤΙΠΟΤΑ του έβαλαν επτά μήνες και 1300€ πρόστιμο. Έτσι αντιλαμβάνονται την ισονομία οι εξυγιαντές του ποδοσφαίρου και τα τσιράκια τους, ντροπή σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου