Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

NEA ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΣΤΟ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΟΙ ..ΟΙΝΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ ΤΗΣ ΕΠΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Την ακύρωση της ΓΣ της ΕΠΟ, που έγινε στις 21/12 και εξέλεξε ένα τακτικό και ένα αναπληρωματικό μέλος για την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή  ζητεί το σωματείο Α.Ε. Οινιάδων με προσφυγή που κατέθεσε στο Διαιτητικό Δικαστήριο και η οποία θα συζητηθεί στις 17/01.
Το που ανήκει στη δύναμη της ΕΠΣ Αιτωλοακάρνανιας, υποστηρίζει ότι η ΓΣ θα έπρεπε να συγκληθεί με βάση τα προβλεπόμενα στον αθλητικό νόμο και όχι με βάση τα οριζόμενα στο καταστατικό της ΕΠΟ, όσον αφορά τον αριθμό και το «είδος» των εκλεκτόρων.
Προσφυγή με την οποία ζητούσε να κηρυχθεί άκυρη η σύγκλυση της ΓΣ είχε καταθέσει το ίδιο σωματείο τον περασμένο Δεκέμβριο, όμως το Διαιτητικό Δικαστήριο την απέρριψε ως εκπρόθεσμη, αποφεύγοντας να μπει στην ουσία της υπόθεσης, δηλαδή αν οι εκλογές για τους εκπροσώπους στη ΓΣ έπρεπε να γίνουν όπως προβλέπει ο αθλητικός νόμος ή βάσει του καταστατικού της ΕΠΟ.
H προσφυγή βασίστηκε στην απόφαση του Διαιτητικού Δικαστηρίου, που έκανε δεκτή τον περασμένο Οκτώβριο την προσφυγή του σωματείου Κηφισιά 2010 ακυρώνοντας τις προγραμματισμένες για εκλογή νέου ΔΣ, αρχαιρεσίες της ομοσπονδίας, επειδή δεν είχαν προκηρυχθεί με βάση τα προβλεπόμενα στον αθλητικό νόμο.
Ανήμερα της ΓΣ ψηφίστηκε στη Βουλή τροπολογία σύμφωνα με την οποία οι ομοσπονδίες μπορούν να διεξάγουν τις αρχαιρεσίες για την εκλογή εκπροσώπων στην ΕΟΕ με βάση τα προβλεπόμενα στο καταστατικό τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου