ΝΕΟ επεισοδιο στο σηριαλ
που τεινει να εξελιχθει η κοντρα του γενικου γραμματεα της ΟΔΠΕ Γιωργου Σπανέα με
τον προεδρο της ΕΠΣΑΝΑ Δημητρη Γιαρένη Στην εκπομπη ΔΙΚΗ ΣΤΟ ΣΚΑΙ μετα τα
μεσανυκτα της Δευτερας ο Σπανέας στραφηκε κατά του προεδρου της ενωσης που δεν
ηταν καλεσμενος υποστηριζοντας ότι δεν μπορει να περιμενουμε καλυτερο
ποδοσφαιρο και διαιτησια όταν υπαρχουν Γιαρενηδες και θελουν να γινουν χαλιφηδες
στο ποδοσφαιρο «
Μαλιστα απευθυνθηκε στον παρισταμενο δημοσιογραφο
Βαγγελη Δουκακο διαχειριστη του blog epsananews-blogspot.gr να
επιεβεβαιω σει τα οσα εχει καταθεσει ο αδελφος του Αριστείδης Σπανεας στην
επιτροπη δεοντολογιας για παρεμβασεις του Δ.Γιαρένη στους ορισμους παρατηρητών
και συνεχισε και λιγο πριν το φινάλε της εκπομπης να βαλει κατά του προεδρου της
ΕΠΣΑΝΑ
Ο πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ, βέβαια, δεν άφησε
αναπάντηση την επίθεση και προχώρησε σε σκληρή απάντηση μέσω δήλωσης που
ανέβασε στο facebook(μαζί με το
βίντεο από τον αγωνα Πανιωνιου-ΠΑΟ και το ανυπαρκτο πεναλτυ που ειχε δωσει σε
πεσιμο του Γεωργιάδη) ), στην οποία αναφέρει: «Ευχαριστώ τον
"διαιτητή" που έκανε ένα απο τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ιστορία του
επαγγελματικού ποδοσφαίρου ο οποίος κάθε Δευτέρα με βρίζει και μου κάνει
διαφήμιση απο την εκπομπή Δίκη της Δευτέρας στον ΣΚΑΙ. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη
ικανοποίηση από το να σε κατηγορεί κάποιος που οσα χρόνια και εαν περάσουν οι
ποδοσφαιρόφιλοι τον θυμούνται ΑΡΝΗΤΙΚΑ και γελάνε....»
Στην αναρτηση αυτη εχουν κανει like τεσσερεις προεδροι ΕΠΣ Δωδεκανησων Θεσσαλιας Ζακυνθου Φθιωτιδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου