Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

ΣΚΛΗΡΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Α,ΜΠΕΤΣΗ ¨ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ 4.000 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟ ΕΠΑΙΖΑΝ ΤΟΝ ..ΠΑΠΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΝΩ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΔΩΣ"

Την αποκάλυψη οτι η ΕΠΣΑΝΑ ειχε παρει τις 4.000 απο την ΕΠΟ οταν εθεσε το θεμα ενισχυσης των ομαδων για την λειτουργια των υποδομών εκανε με γραπτη του δηλωση ο συμβουλος Ανδρεας Μπέτσης χρησιμοποιωντας σκληρη γλώσσα 


«Στο ΔΣ της Τρίτης-12/1/2016, ρώτησα επισήμως και καταγράφηκε στα πρακτικά, αν προτίθεται η Ενωση να  καταβάλει, όπως συμβαίνει με απόλυτη συνέπεια τα τελευταία τρία χρόνια, την επιδότηση προς τα σωματεία-μέλη της  για την κάλυψη των εξόδων διαιτησίας μιας τουλάχιστον ομάδας,  που συμμετέχει στα πρωταθλήματα υποδομών.  Η ερώτηση δεν έγινε τυχαία, αλλά επειδή είχα πληροφορηθεί από το πρωί της ίδιας ημέρας, ότι η ΕΠΟ μοίραζε λεφτά, από 4.000 ευρώ σε 17 συγκεκριμένες ΕΠΣ. Παρά το γεγονός ότι η ΕΠΣΑΝΑ ήταν μεταξύ των 17 Ενώσεων, που είχαν εισπράξει τα χρήματα, η απάντηση που μου δόθηκε ήταν «αν τα πάρουμε από την ΕΠΟ, τότε θα αποφασίσουμε αν θα τα δώσουμε». Μάλιστα, ο εκτελών χρέη Προέδρου αυτή την περίοδο  κ  Αποστολίδης προχώρησε παραπέρα για να γίνει πιο πειστικός, τονίζοντας: «Εχω αναθέσει στον ταμία να κάνει μια μελέτη, αν βγαίνουμε οικονομικά έως το τέλος της σεζόν, οπότε μόλις έχουμε πλήρη εικόνα, θα  δούμε το θέμα». Δεν είπε λέξη  δηλαδή για το έκτακτο κονδύλι των 4.000 ευρώ, που είχε μπει ήδη στο ταμείο, γιατί  προφανώς υπάρχουν άλλες προτεραιότητες ( για παράδειγμα δημόσιες σχέσεις ενόψει της εκδήλωσης κοπής πίττας  στο πολυτελέστατο «Κτήμα Λαζαρίδη» στο Καπανδρίτι). Σίγουρα πάντως, διότι αυτό προκύπτει εμμέσως πλην σαφώς,   δεν είναι μέσα στα σχέδια της συγκυριακής πλειοψηφίας, που διοικεί κατά καταστρατήγηση του καταστατικού, να  διαθέσει  τα χρήματα αυτά υπέρ των σωματείων.  
Εκ των υστέρων, την επομένη, καθώς η ΕΠΟ ανακοίνωσε επίσημα τις Ενώσεις, που είχαν τύχει της έκτακτης οικονομικής επιχορήγησης, αποκαλύφθηκε, ότι οι κύριοι της συγκυριακής πλειοψηφίας έπαιζαν κατά τη συνεδρίαση του ΔΣ τον …παπά. Εκείνο δε, που τους ενδιέφερε πρωτίστως, ήταν ότι τον τελευταίο καιρό δεν έχουν δοθεί παρατηρησίες Γ’ Εθνικής στην ΕΠΣΑΝΑ, όχι  η εξυπηρέτηση των σωματείων, τα οποία λόγω της βαθιάς οικονομικής κρίσης  περιμένουν πως και πως τα χρήματα αυτά για να λειτουργήσουν στοιχειωδώς.
Θεωρούν λοιπόν οι έχοντες την εξουσία  το τελευταίο διάστημα  ότι είναι  πιο έξυπνοι, πιο καπάτσοι και μπορούν επομένως να …δουλεύουν ψιλό γαζί  τα σωματεία-μέλη, τα οποία τους εξέλεξαν.  Δεν πειράζει.  Ανέκαθεν το  ψέμα είχε κοντά ποδάρια και στο τέλος ο καθένας παίρνει ό, τι  του αξίζει …»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου