Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Θ.ΛΑΜΠΡΟΥ "ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΑΛΛΗΣ ΟΜΑΔΑΣ .ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΡΗΓΟ ΤΗΣ ΘΥΕΛΛΑΣ  ΣΠΥΡΟ ΛΟΥΚΑΤΟ
Ο προεδρος της Μαρκο Θανάσης Λάμπρου με δηλωση του επιβεβαιωσε οτι εχει υποβαλει την παραίτηση του απο την επιτροπη μικτών ομαδων και σε τηλεφωνικη επικοινωνια μας ειπε τα παρακατω
"ΠΡΑΓΜΑΤΙ εχω υποβαλει παραιτηση απο την επιτροπη που ημουνα και ηταν προσωπικη μου επιλογη ,αφου ειμαι σε δικαστικη διαμαχη και αυτο ειναι γνωστο με προεδρο αλλης ομαδας της ενωσης .Δεν με εβγαλε κανενας απο την επιτροπη εγω εφυγα και εξηγησα τον λογο που ειναι αυτος και μονο"
Ο Λαμπρου δεν θέλησε να μπει σε λεπτομερειες γυρω απο τα διοικητικα της ενωσης  ισως γιατι δεν θελει τωρα να εμπλακει Σταθηκε ομως στην παραχωρηση των δυο παικτων στα Καλυβια επεσημανε " αυτο το εκανα γιατι εχω πολυ καλες σχεσεις με τον γενικο γραμματεα της ομαδας αυτης Γ.Τριανταφυλλοπουλο Δεν μου ειπε ο Σταυρος Χρυσάφης να το κανω γιατι τα Καλυβια ειναι φιλικη ομαδα Εγω σχεσεις με τους περισσότερους συλλογους και βλεπω το ποδοσφαιρο απο μια διαφορετικη οψη και αντιπαλοι ειμαστε μονο για 90 λεπτα Αυτη ειναι η αρχη μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου