Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΙΑ ΝΕΑ ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ,Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΕ ΕΠΣΑΝΑ ΜΕΤΑ ΤΙς ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ


Ο πρωην προεδρος  των Χανιών που τα ανεβασε στην Φουτμπώλ λιγκ Νικος Λαγομιτζής ειναι επικεφαλής τωρα της ομαδα;ς  γυναικών Αστερας Διονύσου ,που προκειται να ενταχθει στη δυναμη της ΠΕΣΑΝΑ μετα τις απαραιτητςς  διαδικασίες 
Ο Λαγομιτζής δικηγορος μας ενημερωσε για την νεα ομαδα που θα ηγηθει λεγοντας τα παρακατω
Με μεγάλη χαρά και τιμή ανακοινώνω την ίδρυση του σωματείου «Α. Σ. ΑΣΤΕΡΑΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ», με έδρα το δήμο Διονύσου Αττικής. Διεθέτει ως μέλη του εξέχουσες προσωπικότητες των βόρειων προαστίων της Αττικής, αλλά και φίλους από άλλα σημεία της Ελλάδας. Σκοπεύει στην πολύπλευρη ανάπτυξη του ερασιτεχνικού αθλητισμού με επαγγελματικά πρότυπα, χωρίς τις παθογένειες που έχουν εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια σε όλες τις κλίμακές του. Με προμετωπίδα την ομάδα γυναικείου ποδοσφαίρου, που εφόσον ξεπεραστούν οι γραφειοκρατικές δυσκολίες-τρικλοποδιές, θα κατέλθει στο πρωτάθλημα της Ά εθνικής κατηγορίας, αντιμετωπίζοντας γνωστές ομάδες με μητρικές ΠΑΕ, όπως ο ΠΑΟΚ, ο Άρης, ο Ατρόμητος Αθηνών, ο Εργοτέλης κτλ, σκοπεύουμε όλα εμείς, τα μέλη του ΑΣΤΕΡΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, να αναπτύξουμε δράσεις σε όσα το δυνατόν περισσότερα πεδία του ερασιτεχνικού αθλητισμού, σε συνεργασία με φορείς και άλλους συλλόγους, επ´ωφελεία της τοπικής κοινωνίας, αλλά και ευρύτερα.
Θέλω ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους δικηγόρους, δικ. επιμελητές, προπονητές και γραφίστες, που κατάφεραν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών να ολοκληρώσουν τις προβλεπόμενες περί ιδρύσεως διαδικασίες.
Σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε περισσότερα κι ελπίζουμε ευχάριστα. Ως τότε να ευχαριστήσω επιπλέον, πέραν των ως άνω, όλους όσους έστερξαν και στέργουν τη νέα μας αυτή προσπάθεια, αναμένοντας τις εποικοδομητικές προτάσεις σας για την ανάπτυξη αθλητικών δομών και την κατοχύρωση οικονομικής αυτοτέλειας. Από μεριάς μας μια είναι η δέσμευση: ο Διόνυσος να βρει επιτέλους το άστρο του που θα φωτίζει νυχθημερόν τη νεολαία μας· το άστρο που μας αξίζει και θα μας κάνει υπερήφανους, τον ΑΣΤΕΡΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου