Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΣΑΝΑ ΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ .ΟΡΓΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ .ΜΟΡΟΦΙΛΟΞΙΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ ΩΡΙΣΜΕΝΩΝ


ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ειμαστε σημερα ημερα εορτασμου του ΣΤΑΥΡΟΥ να μιλησουμε για ευχαριστα σ ότι αφορα την ΕΠΣΑΝΑ Οι πληροφοριες μας που δεν επιδεχονται ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΗΣ είναι απολυτα ακριβείς ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ επιγραμματικα πως  ηταν ΕΠΙΠΛΑΣΤΗ η εικονα ότι δηθεν ηρέμησαν και ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ
ΜΑΛΙΣΤΑ το διαδιδουν προς πασα κατευθυνση πως στο Συμβουλιο της  ΤΡΙΤΗΣ θα επιχειρησουν να αποπέμψουν τον ΑΝΔΡΕΑ ΜΠΕΤΣΗ από την θεση του γενικου γραμματέα  ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ σε απλες συστάσεις  ΘΕΛΟΥΝ να κανουν επιδειξη ΔΥΝΑΜΗΣ ? Η να στειλουν μηνυμα και στον ΠΡΟΕΔΡΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟ ότι ερχεται και η σειρα σου ? Αυτό μελει να φανει κατά τη διάρκεια της συνεδριασης οπου αναμενεται καθοριστικη και για το μέλλον της τωρινης διοικησης

ΟΙ ..ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑΣ που εγιναν τις προηγουμενες μερες και μας ..ΞΕΓΕΛΕΣΑΝ και εμας  φανερώνουν οι  ανθρωποι κανουν κωλοτουμπα στην κωλομπούκα και είναι ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕΝΤΡΑΝΟ να παει και να εγκατασταθει στην ΠΑΛΛΗΝΗ και να μην περιοδευει ανα την χώρα ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου