Την δικη τους αποψη εξεφρασαν οι εξη για την
ματαιωθεισα συνεδριαση και μιλησαν με σαφη ενοχληση ριχνοντας βολες κατά του
προέδρου Παπαμακάριου
Εκεινο που επεσημαναν ηταν « όταν μιλας ότι δεν υπηρχε
απαρτια στις 19.06 τοτε από μονος δειχνεις
ελλειψη σεβασμου και το λιγωτερο αγένεια στους συνεργάτες σου Ένα σωρο συμβουλια δεν αργησαν να ξεκινήσουν γιατι δεν
υπηρχε απαρτία και περιμεναμε να ελθουν συμβουλοι Προσφατα την περασμενη συνεδριαση
για την ακριβεια περιμεναμε για 25 λεπτα τον Α αντιπρόεδρο Ε.Τσεβά ώστε να υπαρχει
απαρτια .Τωρα τι εγινε και ματαιωσε την συνεδριαση Μα δεν καταλαβαινει ότι ειτε σημερα ειτε
αυριο ειτε την ερχομενη Τετάρτη ότι είναι
να γινει ,θα υλοποιηθει Αυτό να το ξερει «

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου