Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΛΑΜΠΡΟΥ" ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑΡΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΑΡΚΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ .ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ "

Ο  Θανάσης Λάμπρου εμφανιστηκε  και εδωσε εξηγησεις για όλα τα θεματα που τον αφορουν  κάνοντας το πλανο του για το πώς θα κινηθει μεσα στον Ιούλιο
« Πρωτα απ όλα θα παω στην γενικη συνέλευση του ΑΟ Κουβαρα και θα υποβάλω την παραίτηση μου Ότι ειχα να προσφέρω το εκανα και με το παραπανω Όμως δεν υπαρχουν οι προυποθεσεις να συνεχίσω αφου υπαρχουν πολλα ζητηματα από το γηπεδο που δεν εχει παρει αδειοδοτιση μεχρι τα αποδυτηρια και γενικα καταστασεις που οσο και να θελω μονος μου δεν μπορω να τις φερω σε περας Τον Κουβαρα τον αγαπω αλλα τωρα εκλεισε το κεφαλαιο αυτό’
Για την αναμειξη του στη Μαρκο» αν συμβει αυτό θα γινει στο τέλος του Ιουλίου Και πρεπει να πω ότι ειμαι πεντε χρονια μελος στην ομαδα αυτή  και δεν παω σαν ξενος με τον συλλογο αυτό που εχω δεθει συναισθηματικά

‘Για την περιπτωση του προπονητη Παπαιωάννου ‘ οφειλω να πω ότι εχει κλεισει συμφωνια μαζι του η απερχομενη διοικηση και οφειλω  να την σεβαστώ Το ότι μαζι του θεμα όταν ηταν στο Κορωπι δεν σημαινει ότι αμφισβητω τις προπονητικες του ικανότητες Δεν καταλαβαινω που είναι το πρόβλημα?»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου