Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

MΠΛΑΤΕΡ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ ΓΙΑ 5η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗ ΦΙΦΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΑΘΑΝΑΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΜΕ ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΣΕΠΕΣ


Πρόεδρος της ΦΙΦΑ για άλλα τέσσερα χρόνια θα είναι ο Ζεπ Μπλάτερ, ο οποίος έδειξε πως δεν καταλαβαίνει τίποτα. Παρά τα σκάνδαλα στα οποία είναι μπλεγμένα στελέχη της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, παρά την επίθεση που δέχτηκε από τον Μισέλ Πλατινί και την ΟΥΕΦΑ, κατάφερε να παραμείνει στη θέση του!
Την Παρασκευή (29/5) πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές και ο Ελβετός κατέστησε σαφές πως παραμένει πολύ ισχυρός νικώντας τον Πρίγκιπα Αλί Μπιν Αλ Χουσεΐν.
Οι αρχαιρεσίες πήγαν σε δεύτερο γύρο ανεξάρτητα από τη μεγάλη διαφορά που υπήρχε, αφού βάσει του καταστατικού για να αναδειχτεί κάποιος νικητής πρέπει να έχει τα 2/3 των ψήφων. Ο Μπλάτερ είχε συγκεντρώσει 133 και ο Αλί 73.
Ωστόσο, ο Αλί αποφάσισε να αποσυρθεί πριν τη δεύτερη ψηφοφορία συνειδητοποιώντας πως το αποτέλεσμα ήταν μη αναστρέψιμο.
Στη συνέχεια δήλωσε: «Ήταν ένα πολύ ωραίο ταξίδι. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς τους γενναίους που με υποστηρίξατε, αλλά θα αποσυρθώ από τη διαδικασία. Θέλω να σας ευχηθώ τα καλύτερα για το μέλλον».
Όσο για τον Μπλάτερ, ο οποίος εξελέγη για πέμπτη φορά με ποσοστό 64%, το δεύτερο μικρότερο για εκείνον μετά από αυτό στις πρώτες του εκλογές το 1998 (54%), είπε: «Αρχικά, θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον Πρίγκιπα Αλί. Ήταν συνδιεκδικητής και είχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Θα μπορούσε να πει "όχι, ας συνεχίσουμε τη διαδικασία και ίσως θα μπορούσα να έχω περισσότερους ψήφους". Ωστόσο, σας ευχαριστώ που με αποδεχτήκατε για άλλα τέσσερα χρόνια. Θα είμαι στην ηγεσία αυτού του πλοίου που λέγεται ΦΙΦΑ και θα το οδηγήσω στην ακτή
Έχουμε κάποια οργανωτικά προβλήματα. Χρειαζόμαστε γυναίκες στην επιτροπή, πρέπει να είναι περισσότερες. Δεν θα αναφερθώ στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Πιστεύω στον Θεό και ελπίζω να μας βοηθήσει να επαναφέρουμε τη ΦΙΦΑ όπως τη θέλουμε».
Όσο για την ηλικία του, δεδομένου ότι είναι 79 ετών, σχολίασε: «Η ηλικία δεν είναι πρόβλημα. Μερικοί είναι 50 και φαίνονται μεγάλοι. Μου αρέσει η δουλειά μου και θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι μαζί σας. Δεν είμαι τέλειος, αλλά θα δουλέψουμε καλά μαζί»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου