Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Δ.ΓΙΑΡΕΝΗ " ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΜΑΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ EN ΛΟΓΩ ΣΑΙΤ.ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ"

O πρόεδρος του ΑΟ Ανοιξης Δημητρης Γιαρένης μας απέστειλε την παρακατω επιστολη σχετικα με την εκδικαση των ασφαλιστικων μετρψν και το σαιτ www.epsanasegrets που εδω και μερες εχει κατεβει απο το διαδίκτυο.

 "Κυριε Δουκάκο, σχετικα με τη σημερινή σας ανάρτηση που σας διοχέτευσαν γεματοι ικανοποιηση οικκ. Θ.Λάμπρου και Γ.Παπαμακάριος  εχω να σας δηλώσω τα κατωθι
1)    Δεν παραβρέθηκα σε καμμια εκδικαση ασφαλιστικών μετρων διοτι ενημερώθηκα καθυστερημενα αλλα δεν με αφορουσε κιολας διοτι ουδεμια σχεση εχω με το site
2)    O Κ.Γ Παπαμακάριο δεν μου εχει καταθεσει αιτηση ασφαλιστικών μετρων παρα μονο ο νεαρός Θ.Λάμπρου  ο οποιος στην αιτηση του όπως και σε προγενέστερη μηνυση του ομολογει ότι ιδρυσε το epsanasectretw στο οποιο ειχε συμμετοχη για ένα εννεάμηνο( για τα παραπανω ενημερωσα με παρουσια μου στο δ.σ στις αρχες του Φεβρουαρίου 2015 την ΕΠΣΑΝΑ η οποια αδιαφορηε)
3)    Από 16/2/2015  εχω ενημερωσει τις διωκτικες αρχές με υπόμνημα μου ότι προσπαθούν  να με εμπλέξουν και με δυσφη με δυσφημούν λογω των γνωστών προθεσεων μου να διοικησω την ΕΠΣΑΝΑ
4)    Η ολη διαδικασία που περιγράφεται στη αναρτηση σας ότι εγινε στην αιθουσα σφαλιστικών μετρων 24/3/2015  μς τους μάρτυρες Γ.Παπαμακάριο και τον νεαρο Θ.Λάμπρου και την δικηγορο κ.Μ.Γρατσία εάν είναι πραγματικη ισως δινει ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στα ερωτηματα  των παραγόντων γιατι η βαρύτατη καταγγελια που εκανε προ μηνός στο site σας ο νεαρός Θ.Λάμπρου για επηρειασμο παικτών του δεν οδηγήθηκε ποτε στην αθλητικη δικαιοσυνη καθώς επισης γιατι τοσο εγώ οσο και το σωματειο ΑΟ ΑΝΟΙΞΗΣ  εχουμε τιμωρηθει με εξοντωνικα πρόστιμα

Τον λογο πλεον εχει η δικαιοσυνη καθως ο συκοφάντης θα πρεπει να αποδειξει γιατι με δυσφημει  συνδεοντας με με το site που κατά ενορκη δηλωση του ιδερυσε.

ΑΝΟΙΞΗ  27 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΡΕΝΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου