Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΟ ΚΟΥΒΑΡΑ ΜΕ ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΑΟ.ΚΟΡΩΠΙΟΥ Γ.ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ

.Μια ανακοθνωση που στρέφεται κατα του προπονητη Γιωργου Παπαιωαννου εξεδωσε η διοικηση του ΑΟ Κουβαρα καταγγέλοντας τον  για ενεργειες που οπως υποστηριζει εχει στοιχεια να  στηριξει τα οσα σημερα δημοσιοποιει Λεει λοιπον η ανακοινωση μεσω του e mail , που φερει την υπογραφη του προεδρου της Θ Λάμπρου
Ο Θ. Λάμπρου προεδρος . του ΑΟ Κουβαρά, "δίκην διαιτητού" κοκκίνισε (απ΄ευθείας κόκκινη κάρτα) τον κόουτς του ΑΟ Κορωπίου, Γ. Παπαιωάννου για αντιαθλητική συμπεριφορά.
Σύμφωνα με mail που μας  έστειλε ο Θ. Λάμπρου, ο Παπαιωάννου παραμονή του αγώνος Κουβαρά-Κορωπί (21-02-2015), τηλεφώνησε σε παίχτες της ομαδας μου  καΙ τους ελεγε περιέργα πραγματα για τον μεταξυ μας  αγωνα και αυτο δεν το λένε για λαικη κατανάλωση ,μπορουμε και να το στοιχειοθετήσουμε /

Σκοπός και στόχος του Παπαιωάννου (πάντα κατά το mai), το Κορωπί να τερματίσει τουλάχιστον στην δεύτερη θέση. Γιατί μόνο έτσι θα πληρωθεί.
 "Κρίμα γιατί είχαμε δουλέψει μαζί στο Πόρτο Ράφτη και πάλι κρίμα γιατί τον είχα υπ΄όψιν μου για μελλοντική συνεργασία". Τόνισε ο Θ. Λάμπρου. Το Κορωπί δεν μπορεί κατά τον Παπαιωάννου αξιοκρατικα να πάρει τη δεύτερη θέση; Δεν έχει τις δυνατοτητες ;

. "Εγώ -συνέχισε ο Θ. Λάμπρου- δεν έχω τίποτα με το Κορωπί, αφού αποδείχθη ότι ήταν αμέτοχο και εν αγνοία του, το συμβάν. Τα έχω με τον Παπαιωάννου για το εσκεμμένο φάουλ που έκανε στην ομάδα μου."  καταληγει   



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου