Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΟΥΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟ" ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΖΗΤΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ Κ ΑΔΑΜΗ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΣΙΚΛΟ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ"

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΛΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΟΥΜΗ 

"Επειδη πολλοι με ρωτάτε τι θα κανω με το ποδόσφαιρο,μετα απο πολυ καιρο σας απαντάω!!η συμφωνία που ειχα με την ομαδα για τον χρονο που μας περασε ηταν κάποιο χρηματικό Ποσο (απο τα πιο χαμηλά να τονίσω ) καθώς και οτι θα παρω το δελτίο μου στο τελος της χρονιάς!ξαφνικα απο τον Δεκέμβριο και μετα το ονομα μου σβήστηκε!! απο την λίστα με τα ατομα που πληρώνονται καθώς πηγα για 4 βδομάδες Μεσολόγγι λογο στρατού και μετα πηρα μετάθεση (που υποχρεώθηκε ο πατερας μου για να με φερει Αθήνα για να παιζω μπαλα) !εγω συνέχισα να προσφέρω στην ομαδα και σε προπονήσεις και σε αγώνες,με αποκορύφωμα τα δυο τελευταια εΚτός έδρας νικηφόρα ματς να ειμαι βασικός και απο τους διακριθέντες !με άγιο Στέφανο και γλυκα νερα!!και το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ της ομαδα στο πρόσωπο μου ποιο ειναι ;;ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΝ (4 μηνες ενώ σε όλους τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου χρωστάνε 2 μηνες) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΟΥ!ΚΑΙ ΕΔΩ ΖΗΤΑΩ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.ΑΔΑΜΗ,Κ.ΛΟΥΚΑ,Κ.ΤΣΙΚΛΟ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ 6 ΜΗΝΕΣ!ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΣΑΝ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΟΥΜΗΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ !!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου